Besplatna dostava
Za narudžbe već od 40 €
Niste zadovoljni kupnjom?
Nema problema. 14 dana besplatan povrat.
24/7 korisnička podrška
Slobodno nas kontaktirajte. Uvijek.
100% sigurno plaćanje
Stripe kartično plaćanje ili transakcijski račun
Proučite uvjete poslovanja, upoznajte se s pravilima dobre trgovačke prakse, naručivanja, dostave proizvoda, reklamacijama i svim što štiti Vas, kao našega cijenjenog kupca!
Trgovac je tvrtka Spotlight Solutions d.o.o. Križnog puta 92, Zagreb, OIB: 08193721534 koja posluje pod trgovačkim imenom spotlights.hr
Kupac robe je posjetitelj web trgovine koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu i pošalje narudžbu trgovcu, te na osnovi ponude plati e-bankingom ili virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI).
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici web trgovine spotlights.hr nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!
Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac).
Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 7 godina od datuma kupovine. Jamstvo počinje danom kupovine.
Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda.
Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za netehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.
Spotlight Solutions d.o.o. kao trgovac odgovoran je za materijalne nedostake proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.
Putem web trgovine spotlights.hr kupcu je omogućena kupnja proizvoda koji se nalaze na stranicama trgovca.
Konačne cijene su s PDV-om.
Valuta je Euro (EUR).
Trgovac se obavezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog gospodarstvenika, te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca.
Istaknute redovne i akcijske cijene ( oznaka „Akcija“ pozicionirana u gornjem lijevom kutu slike proizvoda ) vrijede kako za kupnju putem interneta, tako i za kupnju u trgovini. No proizvodi sa sniženom cijenom te oznakom „Web ponuda“ odnose se na isključivo on-line kupovinu.
Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Proizvod može naručiti kako registrirani tako i neregistrirani korisnik. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu, eventualno prihvatiti novi rok isporuke ili prihvatiti ponuđeni zamjenski proizvod.
Opisni proces kupovine kroz spotlights.hr web trgovinu:
Odabirom robe koju želite kupiti istu dodajete u košaricu.
Nakon dodavanja robe u košaricu istu pregledate putem ikone u gornjem desnom kutu stranice.
Odlukom da želite kupiti odabranu robu krećete na plaćanje / blagajnu.
U ovom koraku upisujete podatke o naručiocu robe ( ime i prezime, kontakt, adresu i sl. )
Kada pritisnete gumb naruči vaša narudžba je kreirana te Vam se prikazuje na ekranu.
Automatikom će te dobiti na mail adresu potvrdu narudžbe, molimo da pričekate mail/poziv našeg djelatnika kojim će Vam se potvrditi dostupnost željene robe.
Na osnovi komunikacije poslati će Vam se ponuda po kojoj molimo da obavite plaćanje.
Kada nam Vaša uplata bude vidljiva na našem računu banke kreirati ćemo dostavni paket te Vam ga poslati prvom mogućom dostavom putem kurirske službe.
( napomena: vrijeme isporuke diktirano je od strane kurirske međugradske ekspresne dostave )
Naručene proizvode i usluge putem web trgovine kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:
– uplatom u pošti, banci, FINI
– općom uplatnicom
– internet bankarstvom
– virmanskom uplatom
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem prijevozničkih tvrtki DPD, Overseas Express i GLS Croatia d.o.o.
Dostavu u praksi vršimo unutar 24sata, osim za proizvode za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Rok počinje od trenutka kad Spotlight Solutions d.o.o. zaprimi uplatu na transakcijskom računu. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava naručene robe naplaćuje se sukladno definiranomu cjeniku dostave koja je vezana isključivo za težinu paketa ukoliko iznos računa ne prelazi 40€. Ukoliko račun prelazi 40€ dostava je besplatna. Cijena dostave dostupna je svim korisnicima, te je vidljiva u košarici. Dostava se obavlja isključivo radnim danom.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web trgovini spotlights.hr bez isporuke kupcu i sl.) Spotlight Solutions d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
– isporuka robe koja nije naručena
– isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
– ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima.
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Web trgovina spotlights.hr obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (upute, punjač, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručne ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem e-mail poruke ili slanjem poštom koristeći obrazac propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti.
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po Osjeku IV, članak 72 koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.
– svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana,
– u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji , rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed
– ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe
Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:
– o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora;
– o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju;
– o prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao;
– o prodaji knjiga i drugih publikacija.
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji putem obrasca za online rješavanje sporova. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.
Spotlight Solutions d.o.o.
Križnog puta 92 , 10040 Zagreb, Hrvatska
E-mail: spotlights@spotlights.hr
Telefon: +385 (0)98 9888992
OIB: 08193721534
MBS: 081422654
Upisan u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem Zg/Tt-22/7455-4
Temeljni kapital 2.654,46 EUR uplaćen u cijelosti
IBAN: HR4823400091111175978, kod Privredne banke Zagreb
Kupnjom proizvoda kupac prihvaća uvjete poslovanja.
(samo za kupovine putem web trgovine)
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod.
U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora.
Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti.
Više detalja o otkazivanju ugovora pronađite u Uvjetima poslovanja
Zahtjev mora sadržavati ispod označeno.
Podaci o kupcu
– E-mail adresa
– Ime i prezime
– Ulica i broj
– Mjesto i poštanski broj
– Broj računa
– Datum primitka robe
– Detalji o proizvodu
– Razlog otkazivanja ugovora
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostaviti ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Mi u spotlights.hr ponosni smo na brzinu i način riješavanja reklamacija te vas pozivamo da se prvo uvijek javite nama kako bi vam mogli riješiti nastali problem u što mogućem roku.
Poučeni činjenicom da je svaka kritika dobra (ukoliko je konstruktivna), odlučili smo se otvoriti Vama – našim kupcima, kao i svima onima koji će to tek postati. Želja nam je pobliže se upoznati sa Vašim mišljenjem u vezi našeg asortimana i načina poslovanja, te mu se u što većoj mjeri prilagoditi. Nadamo se da će nam taj način komunikacije pomoći u rješavanju eventualnih problema, a ujedno nam omogućiti da se čim više približimo Vašim željama i potrebama.
Stoga Vas pozivamo da nam se obratite na mail adresu spotlights@spotlights.hr sa Vašim komentarima, prijedlozima, pohvalama i pritužbama. Unaprijed se zahvaljujemo na vremenu kojeg ćete utrošiti na nas te se nadamo da će ovaj način komunikacije unaprijediti naše poslovanje, što je naš konačni cilj.
Ova stranice koristi kolačiće kako bi vam osigurala bolje korisničko iskustvo.
Za narudžbe već od 40 €
Nema problema. 14 dana besplatan povrat.
Slobodno nas kontaktirajte. Uvijek.
Stripe kartično plaćanje ili transakcijski račun
© 2024 Spotlight Solutions d.o.o. | Sva prava zadržana. | Web trgovinu pokreće hrvatska tvrtka za web hosting www.croweb.host